המרכז לקוסמטיקאית- איך מרעננים קו פרסומי
רקע:
עולם הקוסמטיקה הפונה לשוק הקוסמטיקאיות סטגננטי כבר שנים. למרות החידושים והפיתוחים הטכנולוגיים בתחום – מדובר בשחקנים ותיקים, החוזרים על אותו קו פרסומי פשוט של wellness ויופי.
מדובר בשוק רווי בו הבידול נשחק לחלוטין והפערים היחידים בין החברות הם במחירים או בהצעות המכר.
הבריף:
בניית מודעות קונספט למכשיר הסרת שיער בלייזר, תוך יצירת בידול ויזואלי ורעיוני משאר המתחרים.
הפיצוח:
במקום ללכת על עוד מודעה ג'נרית המכילה תמונה של אישה יפה – הענקנו במה לחוויה הרגשית – ההפתעה. הבעת הרגש בשילוב מסר חווייתי משעשע, שברו את השגרה המשעממת והרפטטיבית הקיימת בעיתונות המקצועית. מעבר לקו המרענן, ישנה התייחסות קריאייטיבית קצרה ומדוייקת להבטחה הפרסומית – מהיר וללא כאבים.
המודעה הינה שלב ראשון בקמפיין הנע כולו על חווית ההפתעה.