המרכז לקוסמטיקאית- איך מרעננים קו פרסומי

רקע:

עולם הקוסמטיקה הפונה לשוק הקוסמטיקאיות סטגננטי כבר שנים. למרות החידושים והפיתוחים הטכנולוגיים בתחום – מדובר בשחקנים ותיקים, החוזרים על אותו קו פרסומי פשוט של wellness ויופי.

מדובר בשוק רווי בו הבידול נשחק לחלוטין והפערים היחידים בין החברות הם במחירים או בהצעות המכר.

הבריף:

בניית מודעות קונספט למכשיר הסרת שיער בלייזר, תוך יצירת בידול ויזואלי ורעיוני משאר המתחרים.

הפיצוח:

במקום ללכת על עוד מודעה ג'נרית המכילה תמונה של אישה יפה – הענקנו במה לחוויה הרגשית – ההפתעה. הבעת הרגש בשילוב מסר חווייתי משעשע, שברו את השגרה המשעממת והרפטטיבית הקיימת בעיתונות המקצועית. מעבר לקו המרענן, ישנה התייחסות קריאייטיבית קצרה ומדוייקת להבטחה הפרסומית – מהיר וללא כאבים.

המודעה הינה שלב ראשון בקמפיין הנע כולו על חווית ההפתעה.