

אמיר אהרון
לוגו וכרטיס ביקור
רקע:
אמיר אהרון הוא יבואן קליקים. איש שיווק ופרסום ברשת, העובד עם חברות מובילות במשק. מעבר ליכולות המקצועיות, העבודה של אמיר מושתתת על יחסי אנוש מצויינים ותדמית אישית גבוהה.
הבריף:
יצירת מותג מבוסס שם, המעביר מסר של יוקרה, אבל עם אווירה צעירה יותר ומשחררת.
הפיצוח:
הלכנו על המובן מאליו – אותיות הפתיחה של הרשת – www. בין האותיות נסתרות האותיות AA, שהן ראשי התיבות של אמיר אהרון. צירפנו שורת מיצוב המגדירה את תחום עיסוקו של אמיר, עם הבטחה פרסומית. כדי לחזק את המסרים של יוקרה וחוויה, עיצבנו כרטיס-ביקור ייחודי דמוי לפ-טופ.
טרם נתקלנו באדם שקיבל את הכרטיס לידיו ולא התעמק בו, עם חיוך.