












השקת מותג גלידה חדש
סיפור המעשה:
השוק הישראלי והתל אביבי בפרט, רווי בחנויות גלידה טריה, ומשדרות איכות ורעננות. רוב המותגים מתהדרים בשם איטלקי, המוכר חוויה של חו"ל. הלקוח הגיע אלינו במטרה לפתוח חנות גלידה איכותית, כאשר הרעיון המרכזי בה הוא מנות ענק וגלידות 'סאנדיי', במיטב מסורת הדיינרים האמריקאים.
האתגר:
יצירת מותג גלידה בעל ערכים משלו, המשלבים מנות מושחתות עם איכות. נדרשת זהות מותג המבדלת אותו משאר המתחרים וממצבת אותו כ'פרמיום' ואוטוריטה. כל זה מתרחש בחנות שכל גודלה לא עולה על 30 מ"ר.
הפיצוח:
הוחלט ללכת על מותג ישראלי, לשדר את המומחיות הנדרשת לייצר גלידה מעולה במקום קטן, ולספק את כל חלומות הצרכן הישראלי. השם שנבחר הוא 'בית הגלידה', והוא שונה לחלוטין משאר הגלידריות בעיר. המקום מעוצב באווירת 'רטרו' תל-אביבית, וכדי להטמיע ולחזק את ערכי המותג, תמיד תוכלו למצוא במקום את טעמי הילדות שלנו, המילואים, ושאר חוויות ישראליות: גלידות בטעם קפה שחור, במבה אדומה, פיצוחים, גלידת דניאלה ועוד רבים.
את מהלך פתיחת החנות תקשרנו באמצעות פליירים מעוצבים, פוסטרים, מכוון ואייטמים בתקשורת.