ליאת איינהורן – מיתוג מבוסס שם

לקוח בונה עסק, אשר מבוסס על שמו – ואז עולה אתגר מהנה וייחודי. מיתוג אישי מקצועי מחייב השלכה של השם ללוגו. לוגו המורכב מאלמנט ויזואלי, הצמוד לשם העסק – לא יכול לעשות את העבודה ולהטמע בצורה ראויה. באופן תאורטי – כל מתחרה פוטנציאלי יכול להשתמש בשמו הפרטי ולחבר אותו ללוגו בעל סממנים זהים. כתוצאה מכך הבידול מיטשטש עד נעלם כליל, ואין כל ערך ייחודי לשם העסק. כאשר השם או חלק ממנו משתלבים בתוך התוצר הגרפי – הלוגו הוא נצחי.

ליאת איינהורן, אדריכלית מומחית לתכנון עירוני, ביססה את החברה שלה על שמה. השלכה של  ראשי התיבות של שמה על ויזואליות של עיצוב אורבאני יצרה לוגו נקי, מגדיר ומדויק. הלוגו המקורי נבנה בעברית, אך חיבור ראשי התיבות יצר את המילה 'לא'. לאחר מס' נסיונות לטשטש את המילה, ומתוך אהבה רבה והכרה בעוצמת הלוגו – הוחלט לבנות אותו באנגלית.