מרכז הקואופרציה – מיתוג מחדש

רקע:

הלקוח הגיע אלינו בדרישה להקמת אתר אינטרנט עדכני, המקדם את ערכיו ומסריו. מרכז הקואופרציה  הינו אגודה שיתופית אשר הוקמה בשנת 1933, וגם הלוגו שלה. עם המון כבוד להסטוריה, כדי להתאים את הקונספט לקהל צעיר ועדכני יותר, וגם לשלב זאת עם אתר חדש – ייעצנו ללקוח לעדכן גם את הלוגו.

הבריף:

יצירת לוגו חדש ועכשווי, לגוף ציבורי והיסטורי, תוך שימור ערכים אידיאולוגיים.

הפיצוח:

בנינו מספר כיווני עיצוב חדשים, השומרים על ערכים של הובלה, שיתוף ואחדות. בתוכם הוכנס גם הרעיון של הלוגו הישן בעיצוב תלת-מימד, נקי ועדין, עם אותה צבעוניות. הפונט הוחלף לפונט נגיש יותר.

לאחר שאושר הלוגו החדש עיצבנו בהתאם ניירת משרדית מעודכנת, ובנינו אתר wordpress. כמו רובם הגורף של האתרים שאנו בונים מדובר בשפת תכנות נוחה ונגישה ביותר המציעה ללקוח הסופי מערכת ניהול פשוטה ויציבה, וגם 'בק-אופיס' המתממשק באופן אופטימלי עם google ומנועי החיפוש המובילים, ומאפשר קידום מהיר ואפקטיבי ברשת.

לכניסה לאתר.