







The official swimwear of paradise
הרקע:
אריק וגיא, שני יזמים עסקיים, פנו אלינו עם קונספט, מוצר, וחשוב מכל- תקציב מוגדר. אריק, אזרח בלגי ויבואן אופנה במקצועו, הגיע עם רעיון להחזיר לאופנה את ה'מונוקיני', בגד-ים נשי שלם, אך בעל גזרה חושפנית ואמיצה יותר מרוב אופנת בגדי הים. בגדי הים מעוצבים בישראל, אך נמכרים בהוואי בלבד. שוק בגדי הים בהוואי הוא הגדול מסוגו בעולם, והוא All Season, מה שמבטיח למותג חזק מחזור מכירות כלל-שנתי. הרעיון המקורי היה ליצור מותג הפונה לקהל הנשי בגילאי ה-27-40, כאלו שיש כבר לידה מאחוריהן, והן מעוניינות ללבוש משהו נועז, אך להסתיר את קווים או קימורים מסויימים. כבר בשלב התכנון האסטרטגי- עלה כי קהל היעד מתחיל בגיל צעיר בהרבה, וכי זו טעות לכוון לאמהות. המונוקיני מביא עימו רוח חדשה, צעירה ונועזת בהרבה- זה בידול בפני עצמו.
המיתוג:
לאחר האפיון והמיצוב שניתן לנו מהאסטרטגיה, נבחר השם Hawaiian fruit. פרי תמיד מביא עימו עסיסיות, צבע, ריחות וטעמים. מעבר למיקוד הגאוגרפי, החיבור בשם להוואי זורק למקום אקזוטי, חי ומלא תשוקה וחופים קסומים. הלוגו משלב את פרחי ההיביסקוס- הפרח הרשמי של הוואי, בפונט מקורי של המותג. שורת המיצוב the official swimwear of paradise מחברת באופן מצחיק וגבוה בין מציאות לדמיון.
לאחר בניית המותג הראשוני יצרנו קטלוג כיס מתקפל, עם דוגמנית צעירה ומוכרת (כנדרש מהאסטרטגיה), אשר מעבר לתמונות המוצרים, הכיל מתכונים לקוקטיילים נשיים ואקזוטיים, כאשר הוראות ההכנה מנוסחות בהומור עוקצני ואגואיסטי של 'שימי פס על העולם'.
בנוסף לקטלוג, עיצבנו שקית אריזה לבגד הים מבד יוטה מתכלה. בצד השקית כיס קטן לתוכו הוכנס הקטלוג. הלקוחה הסופית קיבלה מוצר איכותי עם מיתוג פרמיום, ערך מוסף לא מבוטל לחוויה של איכות פיזית.