חנות קונספט לריהוט חדרי אמבטיה

רקע:

כולם כבר יודעים, אם זה מגיע מאיטליה – זה יקר, איכותי, אופנתי. הלקוח שבה אותנו עם הרעיון לפתוח חנות יוקרה בדרום ת"א, שכל כולה עוסקת במכירת ריהוט איטלקי לחדרי אמבטיה בלבד. ללא אקססוריז, ללא אמבטיות – אלא רק הפרטים המשלימים ולוקחים את חדר הרחצה למחוזות חדשים של קסם.

הבריף:

יצירת מותג הכוללת בניית שם, לוגו, אתר אינטרנט ושפה עיצובית ייחודית לחנות. הכל תוך שמירה על קו איטלקי ברור ופנייה לשוק האדריכלים הישראלי, המחפשים תמיד חידוש וייחוד בתחום עיצוב הבית. תהליך הטמעת המותג תלווה בפרסום בעיתונות מקצועית ובאתרים רלוונטיים.

הפיצוח:

השם שנבחר, volare ('לעוף'באיטלקית), נושא בתוכו את חווית היצירה וחוסר הגבולות. הוא מרים גבוה ומכוון ליוקרה. שורת המיצוב מכילה בתוכה את המטרות הקטנות שהצבנו לעצמנו במהלך התכנון האסטרטגי: להדגיש את הריהוט כפריטי אופנה, לפנות לאדריכלים ולהטמיע כי מדובר במוצרים לחדרי אמבטיה בלבד. הרעיון ללוגו נגזר מציורי הקיר המפורסמים מאיטליה (murals), דוגמת תקרת הקפלה הסיסטינית של מיכאלנג'לו. את הקלאסי והאמנותי הבאנו למקום עכשיו ומפותח.

לאחר המיתוג הראשוני הפקנו ניירת משרדית בגימור יוקרתי, ופרסמנו מודעות בעיתונות העיצוב המקצועיות, בשפה הויזואלית של המותג. השפה נשמרה גם בעיצוב הפנים של החנות. אתר האינטרנט הייחודי, שנבנה במלאכת נמלים ב-wordpress, מכיל בתוכו את קטלוג המוצרים, בחלוקה חכמה ומדויקת לקולקציות.